پوریا ازگلی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1391، ، صفحه 35-50
چکیده
هدف: هدف تحقیق حاضر بررسی میزان رضایت مشتریان ازخدمات شهربازیهای روباز شهر تهران بود. روش شناسی: روش تحقیق توصیفی و از نظر اجرا پیمایشی و از نظر هدف کاربردی میباشد. شیوۀ جمعآوری دادهها میدانی و با استفاده از پرسشنامه محقق ساختهای بود که روایی آن به وسیله جمعی از اساتید برجسته مدیریت ورزشی کشور تأیید و پایایی آن با آلفای ...
بیشتر
هدف: هدف تحقیق حاضر بررسی میزان رضایت مشتریان ازخدمات شهربازیهای روباز شهر تهران بود. روش شناسی: روش تحقیق توصیفی و از نظر اجرا پیمایشی و از نظر هدف کاربردی میباشد. شیوۀ جمعآوری دادهها میدانی و با استفاده از پرسشنامه محقق ساختهای بود که روایی آن به وسیله جمعی از اساتید برجسته مدیریت ورزشی کشور تأیید و پایایی آن با آلفای کرونباخ 92/0 محاسبه شده بود. این پرسشنامه با مقیاس 5 ارزشی طیف لیکرت طراحی شده بود. یافتهها: یافتهها نشان از رضایت متوسط پاسخ دهندگان از خدمات شهربازیهای روباز شهر تهران داشت و بین نظرات مردان و زنان تفاوت معناداری وجود نداشت. بین میزان رضایت و درآمد تفاوت معنادار بود. نتیجهگیری: به طور کلی بیشتر پاسخدهندگان از خدمات شهربازیهای شهر تهران رضایت متوسطی داشتند. پایین بودن رضایت از هزینه بلیط تجهیزات نشان دهنده بالا بودن این هرینه برای پاسخ دهندگان داشت.